tirsdag den 25. oktober 2011

For-julen

Jeg er stadig hjemme, men jeg håber jeg har nok energi til at tage på arbejdet i morgen.

Så i mellemtiden har jeg tænkt mig at få gjort lidt planlægning. Og det kan da kun være på tide at få planlagt julen! Aaarh, julen!? Ja, for ellers bliver det aldrig jul her hjemme hvis jeg ikke starter nu!

I 2009 begyndte jeg en julebog-huskebog for at kunne huske fra år til år de ting man bare ALTID glemmer. Som f.eks.
  • Hvad gavebudgettet havde været og hvad fik vi og de andre
  • Hvor meget knas og småkage lavede jeg
  • Sneede det
  • Hvor mange julekort sendte vi og hvor mange fik vi retur (ganske foruroligende statistik, hm!)
  • Hvad kostede juletræet
Jeg købte en fantastisk A4 spiralbog med lomme foran (på tilbud selvfølgelig) og så klippe/klistrede jeg selv en forside af julereklamer og noget glitterlim.

I 2009 gik det fantastisk med at få udfyldt. Sidste år gik det rædselsfuldt. Det var en rigtig hård tid og jeg havde kun overskud til at overleve. Så jeg har besluttet at det skal være anderledes i år. Vi skal også for første gang selv holde juleaften, så jeg starter med at få lavet en indkøbsseddel og en huskeliste. Så velkommen til for-julen - vi starter i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar