onsdag den 26. januar 2011

ELF-yourself

Hurra, i dag kom min pakke fra ELF endelig!!
Det tog så en uge (9 dage fra bestillingen af).

Jeg havde bestilt:

2 Neglelak
Miniral foundation pudder
1 Kabuki børste

Her er min vurdering af oplevelsen:

Posten havde sat den lille kasse oven på postkassen... Hm... Det er frostvejr og der var neglelak i. For ikke at tale om, at en eller anden kunne have snuppet pakken.

Neglelakerne var ikke helt som forventet. Men er det ikke svært med farverne når man ser dem på intetnettet? Den der hedder Lilac ser ud som om den har været brugt før. IKKE noget der giver point. Hætten klæbede til flasken som den kan gøre når man har brugt den før. Det var også små rester af lak på flasken. Jeg kunne jo sende den retur, men gider jeg!?

Mineral foundation'en har jeg ikke prøvet endnu. Men farven ser ud til at matche.

Kabuki børsten er jeg lidt skuffet over. Den der umidelbart blød og rar ud, men jeg synes faktisk den stikker og er lidt ru. Det er ikke så fedt.

Lidt blandet modtagelse. Nu skal jeg prøve at tage det i brug, så kan det være jeg har en anden mening.

Men dog ikke værre end at jeg her til aften har bestilt en omgang til.
Der er fri shipping indtil fredag middag: ELF FACEBOOK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar