tirsdag den 9. marts 2010

Spændende!

Jeg har fundet en roman på nettet som jeg er i gang med at læse. Hoooold da op, den er spændende. Da jeg er
  1. tvillingemor
  2. B-menneske
  3. for optaget om dagen til at læse
så forgår læsningen om aftenen og ud på natten. Det betyder, at klokken er omkring 1 når jeg endelig får løsrevet mig. "Jeg skal bare liiige have et kapitel til".

Men så i går var jeg kommet til sidste kapitel. Og det er sådan en historie hvor alt kastes op i luften til sidst og man ANER ikke hvordan det hele skal ende. "Tilgiver han hende?" "hvorfor var det så vigtigt at hun skulle ringe til den veninde" "Finde de sammen eller er det hele ødelagt nu?". Klokken var 1.20 og jeg manglede halvdelen af sidste kapitel. Skulle bare læse færdigt!

Og hvad sker der så?? Så vågner Le Petit Bebé. Helt ærlig!! Og bornholmermanden kunne jo godt tage ham, men vi har lidt en uskrevet pagt om, at vi lige begge to er tilstede hvis de vågner om natten.

Damn, damn, damn. Så jeg måtte vente med at finde ud af om han tilgiver hende, hvorfor hun skulle ringe til veninden og om de så får hinanden eller hvad.

Nikolaj havde drømt uhyggeligt og ville ikke sove før han havde fået 2 små flasker og der var gået 1½ time. Klokken 3 kunne vi ligge os til at sove.
Det betyder at jeg i nat har fået... 3½ times søvn.

Utroligt nok er jeg ikke synderligt mærket af det i dag.
Så snart drengene kommer i seng i aften, så står den på læsning igen! Jeg tager lige de forrige to kapitler (Hvor han prøver at overtale hende til at forlade manden, hvor han finder ud af, at det ER hans datter og hvor han rejser) for at komme i stemning og SÅ skal jeg have slutningen på den historie.

Årh, bare han tilgiver hende og det hele ender med kærlighed og kildevand. Det er nu en gang det bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar