mandag den 4. januar 2010

"Give away" - Sig og du skal få...

"Give away"! Tænk, at nogle frivilligt giver noget væk i dag. Er det ikke skønt?

Her i blog verdenen er jeg stødt på det igen og igen. Kreative (som regel) kvinder, som så generøst giver noget dejligt hjemmelavet væk, bare man lige har lyst til at skrive en lille hilsen til dem.
Jeg synes det er så dejligt, at nogle gider bruge tid på at lave noget selv og så give det væk. Sådan noget kunne vi godt bruge mere af i dag!!

Tænk, at man har så meget kreativ overskud og overskud af det kreative, at man har lyst til at give det væk. Det er en dejlig tanke.

Det er så sjældent at vi i dag møder sådan venlighed blandt folk man slet ikke kender.
F.eks. får jeg ofte et møgfald af folk jeg slet ikke kender når jeg er på arbejdet. Og det bare fordi jeg gør mit job. Jeg ved godt, at det ikke er personligt. Men tænk hvis de gav mig et knus i stedet for. Bare sådan fordi.

Tænk over det ;-)

Nå, men Krudtuglensmor har haft dejlig overskud til at lave en fiiin flagranke. Og den er helt gratis hvis man har heldet med sig. Det håber jeg, at jeg har. Den vil være forfærdelig pæn på drengenes værelse.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar